konsert jomheboh kuantan

syabas media prima kerana konsert jomheboh berjalan dengan lancar. 16 makhluk perosak melalak atas pentas. tak tau bila ini konsert nak tamat.

Gua tunggu cerita supernatural tak keluar pun.

Macamana awek tak kira la yg pakai tudung atau tak pakai tudung nak balik rumah pagi buta nanti ? Awek dari temeloh, maran, chini, keratong, semualah macamana nak balik pagi buta ni ?

Mak bapak dia orang tak kisah ke anak pompuan mereka merayap malam buta semata2 nak tengok konsert jomheboh ? Dua tiga bulan belakang bila anak pompuan mereka sudah buncit perut baru rasa malu. Bukan kah mak bapak dia orang yang pangkah dacing dulu ? bukan kah parti dacing ini yang membuat konsert jomheboh ?

Yg balik rumah belum tentu selamat sampai rumah. Boleh jadi kena kongkek dulu bawah pokok sawit. yg tak balik rumah pulak boleh ikut balak tidur hotel. Itu pun kalau sanggup tidur hotel. no hal weh. ada port baik punya.

mat rempit dan bohjan mesti tak lepas peluang. pastinya banyak ayam segar sesat di bandar kuantan. lepas jomheboh ada konsert jompecahdara.

2 thoughts on “konsert jomheboh kuantan

  1. ya. ibu bapa seharusnya pilih cara yang paling Islamik. inilah akibatnya kerana terlalu mengejar keseronokan, ibu bapa memangkah dacing (parti harga Barang Naik).

    bila orang pangkah dacing, paham2 la, dia jenis tak pentingkan sangat bab2 agama ni. bila anak2 pompuan diaorang keluar memalam pakai seksi2 wangi2, mak bapak rilekkkk je.

    kenapa saya bercakap dia tak pentingkan agama lalu memangkah dacing? kerana saya suatu ketika dahulu begitu fanatik menyokong dacing. tidak dinafikan pada ketika itu saya begitu jahil. namun setelah saya semakin sedar, Islam itu perlu diutamakan.

    bukan sengaja saya lari daripada parti Barang Naik atas sebab-sebab materialistik, tapi kerana saya pilih yang paling Islamik, lalu saya hentikan sokongan terhadap parti dacing itu….

  2. ape2 ajer sbb masing2 kene pandai jaga diri..
    mak bapak dan tuan empunya diri pon kene amik berat…
    diri sendiri yg kureng motivated pas tu nak salahkan dacing ke bulan ker..ape2 jela..janji idup mesti diteruskan…

Komentar ditutup.